Be a girl with a mind, a women with attitude and a lady with class.

Det här kan vart den segaste veckan på länge. Jobbade sista dagen för det här året förra söndagen som sagt, saknar redan att jobba (faktiskt) Lyckats köra av med bilen och suttis fast i 3h!! Sen har det mest vart pill med lägeneten, handla julklappar och spendera tid med killen.
 
Ikväll däremot åker vi mot Norrköping (längtar) saknar min familj och alla vänner nått så enormt. Tur att jag är ledig mycket nu, ska ta vara på den tiden. Blir lite julmys ikväll hos Mamma :) och imorgon ska jag fixa naglarna! Klippte mig även igår (sista gången jag har platt hår någoinsin!!!) .
 
Ne, dags o kila hoppas Rillson kommer hem nu så vi kan åka!!!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0