I’M LIVING MY LIFE WHILE I STILL CAN, NOT CARING ABOUT THE LOOKS I GET. HOW MANY TIMES DO I HAVE TO TELL YOU I DON’T GIVE A SHIT?

Dagarna går, och vi går sakta men säkert framåt och snart är det julafton. Gud vad mys! Jag och älskling kunde dock inte hålla oss så redan igår bytte vi en julklapp med varandra haha. Han är för underbar alltså. Tyckte det vart mycket prat om storlekar och så på senaste.. Förklarade ju saken en del när jag fick fina boomerang underkläder :)   Älskar verkligen den här människan mer och mer för varje dag som går och kärleken blir bara starkare och starkare. Såklart man har motgångar i ett förhållande och de sätts mer på prov nu när vi bor tillsammans. Men vi tar oss igenom dom, och han är verkligen den människan som får mig att le varje dag och må så himla bra som jag gör.
 
Den här killen är allt som behövs för att göra mig lycklig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0