PEOPLE WILL TALK ABOUT YOU WHEN THEY ENVY YOU AND THE LIFE YOU LEAD. LET THEM. YOU AFFECTED THEIR LIFE. DON’T LET THEM AFFECT YOURS.

att vissa fortfarande håller i sig och läser är ju helt amasing.. vilka är ni liksom?
Jag saknar verkligen att blogga, jätte mycket.. Eller egentligen saknar jag nog inte själva bloggandet, utan mer det här att kunna gå tillbaka och läsa vad man gjort tidigare år.. älskar att läsa om alla reser jag vart på och vad jag gjort där. Känns skumt att pappa ringer mig på skype med jämna mellanrum nu från Chile, att det är lite ombytta roller liksom. Ska ju vara jag som är borta i värmen och har det bra och inte han! haha :) men det unnar jag honom, och hopppas jag åker dit i Januari med :)
 
Men just nu trivs jag faktiskt här hemma som sagt. Sagt de 100 gånger och skulle kunna säga de 100 till :) jag verkligen gillar vår lägenhet så mycket och hur bra vi har det ihop och faktiskt klarar av att bo ihop :) Allt känns faktiskt otroligt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0