Don’t be the girl who needs a man, be the girl a man needs

Eftersom jag varit lite dålig på att visa bilderna från roadtripen tänkte jag att jag bjuder på några nu, när jag ändå inte har något bättre för mig :) är defenitivt inte alla för tror vi tog tusen tals bilder. Men här får ni några iallafall! Och jag ska säga er, att hur mycket jag än hatade att bo i bilen så uppskattar jag till 1000 att jag gjorde den här roadtripen, för så mycket som vi fick se och vara med om var helt underbart :) och kunde inte haft nått bättre rese sällskap heller, turtduvorna Amelia & Trevor. Vårat crew kallas btw för team NAT- Nath, Amme, Trevor! haaah
huvudstaden Canberra
Någon nice beach med havsblått vatten
Alla vackra solnedgångar..
och soluppgångar :) tidiga mornar
magiskt!
alla bbq! härligt snygg utan smink! haha
Älskar vår skylt! haha
Team NAT

klätra lite i berg
hahahaha
härliga grillkvällar vid stranden!
grilla marshmallows! :)
jag sov mest hela tiden i bilen haha
Vi såg en liten pingvin, sååå söt!
phillip Island :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0