Don't say you miss me when it's your fault I'm gone.

Last night @ the fancy hotel! :) Skönt att man hann njuta i några dagar iallafall. Imorgon ger vi oss av till de härliga hostel livet igen. Men ska bli kul att träffa lite nytt folk igen, det är ju alltid super trevligt liksom! :)
Sitter just nu i ett litet mysrum här på våning 4:a, helt ensam och det är så himla skönt! Bara jag jag jag.. Sitter dock och tänker alldeles för mycket igen, vad är det med mitt lilla huvud? Stör mig på att jag vet så himla lite om vissa grejer, stör mig på hur en person inte ens kan svara på ett ynka mejl, stör mig på att jag försöker att inte tänka på dig eller bry mig, men ändå gör jag det hela jävla tiden!! åhh. om vissa saker bara kunde vara lite enklare ibland, men neeeeee.. alltid ska det vara nått!
Nu ska jag gå ner och gå ut o gå en sväng, rensa tankarna ännu en gång! morgondagen blir bättre.. det är vad jag intalar mig själv iallafall :)

Kommentarer
Postat av: C

Fy sjutton så bra ni verkar ha det!!

2012-02-08 @ 12:36:11
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0