every second you spend angry or upset is a second of happiness you can never get back.

Sådär, inte haft tillgång till varken internet eller datorn på en vecka tror jag.. Har ändå vart rätt skönt! slippa bry sig liksom haha.
Vet inte riktigt vart jag ska börja med vad som händer här osv, har som sagt börjat jobba nu! Både som promoters, bartender och serviser! Det rullar på bra nu! Vi flyttar även in till det efterlängtade huset på Onsdag så det ska bli jätte skönt :) det är bara 10 minuter från jobbet med, precis vid stranden! Kan inte bli mycket bättre.
Vet inte riktigt vad som hänt med vädret här, det är så varmt så man tror man ska storkna varje dag (jag vet att man inte får klaga för er där hemma) men det är såå varmt alltså, tror även jag uppnått mitt brunaste jag nu! känns nice.
Har så mycket o berätta men alldeles för lite tid (datorn dör om 5 minuter) ska försöka bjuda på lite få bilder innan den dör, så får ni mer uppdatering i veckan när vi flyttat in! :) puss
beachen varje dag, underbart!
obligatoriskt!
sälja biljetter på beachen till vår partycruise!!
de går bra ;)
alla härliga solnedgångar där vi bor..
.. och så lite uteliv på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0