From Sydney to Melbourne!

Okej, skulle bara skriva till alla er som fortfarande kikar in har att vi nu anlant i Melbourne efter en sjuukt resa hit! Och med sjuk menar jag inte galen party roadtrip. Utan mer ett aventyr, trots att jag mest sovit hela tiden.. Gillar verkligen inte att bo i en bil, ha tillgang till toalett o dusch nar jag vill, sova mitt ute i djungeln.. nej usch! Nu har vi tagit in pa hotell i nagra dagar och jag unnar mig jacuzzin, riktig mat skona sangar osv.. haha! Visst jag kanske ar en aning bekvam av mig, men aldrig mer ska jag bo i en campervan nagonsin!
Dock har det vart super kul o se allt vi sett pa vagen saklart :) ska bjuda er pa massa bilder och mer detaljerat hur veckan sett ut, men nu gar mitt internet ut om exakt 7 min och 28 sekunder sa ja hinner tyvarr inte gora de just nu..

Plus att det ar lite rorigt med vissa saker sa kanske inte kommer ha tid med bloggen eller datorn sa mycket pa nagon vecka, men hall ut!!! DET KOMMER!! massa massa uppdatering sen :)

Maste aven saga att jag fick ett sa himla skont och glatt besked i veckan att jag nastan hoppade i taket! :) da var allt klart och jag vet har med nar jag kommer hem ;) haller det hemligt ett tag till (bara for att retas lite) men for er andra som faktiskt bryr er och sadar, JAG LEVER! vi hors  om nagra dagar igen, med massa bilder osa!

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0