I think you're being an idiot, but that's your decision.

Vädret här i Melbourne har ändrats till en tropisk öken ungefär. Gudarns så varmt det är!
Men jag klagar inte, jag älskar de härliga morgonpromenaderna på stranden sen ligga där o steka hela dagen :) Så vad har hänt sen jag sist uppdaterade då? Inte speciellt mycket tror jag, vi har flyttat ner till stranden. Ska iväg och kolla på husvisning idag (hoppas det är bra) det är med gym och allting så det vore ju nice.
Har förövirgt lyckats få 2 jobb! Ett ska jag dock tacka nej till, för det var inte alls min grej! Det andra som jag tackat jag till heter THE LONDON och är en restaurang som öppnar om 10 dagar, skit nice verkligen! Ska bli sjukt kul och är verkligen taggad, plus att ägaren är halvsvensk och managern är helsvensk! Tror det kan bli toppen :) så nu är det dags o visa min skills igen! Semestern är över! Längtar tills pengarna rullar in igen..
Så vi sen kan bege oss vidare!
Hur har ni det hemma i snön förövrigt? Ni är dåliga på att uppdatera mig!! släng en kommentar vettja, tar ju bara upp nån minut av ditt liv!
Vi hörs :)
Morgonpromenad @ St. Kilda beach

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket snö och kallt!! Ser bättre ut där du är.

2012-02-16 @ 06:24:22
Postat av: Alexandra

Ser helt underbart ju!! Önskar jag kunde vara där :)

2012-02-16 @ 14:36:44
URL: http://alexandraerikssons.blogg.se/
Postat av: proppen!

jaaa, grattis gumman!!!

2012-02-16 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0