I WANT TO MEET SOMEONE WHO IS AFRAID TO LOSE ME

Sådär då har man fixat internet för ännu en timme.. Gud så segt o behöva betala för skiten hela tiden! Men imorgon byter vi boende och det innenbär gratis internet! :) Skulle vilja skriva ett helt inlägg om roadtripen, alla ställen vi stannade på och allt vi såg.. men det skulle bli 7 A4:a papper eller något liknande, så bjuder på lite bilder istället! Tänkte även berätta att jag var på intervju idag för ett promoter jobb och drog med mig Amelia dit för jag ville ha lite stöd, men det slutade med att jag fixade in henne på intervjun också.. så fick vi ett samtal nu i eftermiddags att vi båda fick jobbet! woop woop.
Annars då? tror jag hade alldeles för höga förväntningar om Melbourne alltså.. Alla, och då menar jag verkligen alla har sagt att jag skulle älska det mer än nått annat ställe. pyttsan!! Melbourne är rätt dött måste jag säga.. Verkligen jätte mysig stad, sådär riktigt europeiskt och nästan alldeles för likt Sverige med jätte härliga människor. Men jag personligen behöver lite mer liv och rörelse, en mer galen stad!! Som Sydney (även fast jag sade att jag var helt sjukt trött på den staden.. dubbelmoral haha) Men dit vet jag att vi kommer att komma tillbaka innan vi drar till Sverige ändå! Väntar bara på att jobba här ett tag sen drar vi och ser hela östkusten! låter rätt nice ändå va?
Tjingeling på ett tag då! :) nu ska jag ta en bättre dusch mina vänner. på återseende!
sista bilden är från igårkväll från hotellet! Melbourne är rätt vackert under kvällstid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0