Learn to appreciate what you have, before time forces you to appreciate what you had.

Gud vad man känner att man uppskattar livet mer och mer för varje dag här. Nu jag insett hur glad jag är att jag har världens bästa familj som alltid ställer upp för mig. Var nära på att ta ett lite förhastat beslut igår, men med lite övervägande har jag ändrat mina tankar för ett tag. :) nöjd.
Det där promoter jobbet var iallafall ingenting för mig alls! Usch.. så ska på en ny intervju i veckan för ett bartender jobb, får se hur det går! Annars då.. Melbourne börjar leverera lite mer nu. Eller kanske för att vi tagit tag i att åka runt lite mer o cheka läget. Kan fortfarande inte säga att det är såååå underbart som alla sade, men efter att vart nere i St Kilda beach och det området idag diggar jag verkligen det! Så det blir en flytt ner till beachen imorgon.
Gårkvällen spenderades med lite drinkar på bluemoon bar, sen hoppade jag i säng rätt tidigt. Denna dag spenderades på stranden, (påminn mig att smörja in mig nästa gång) mitt tryne är rätt rött nu! haha
Imorgon är det någon festival här i Melbourne så vi ska cheka in den! Hanna & Bruce som vi träffade på ibörjan av vår resa (och hållt ihop med hela tiden) har kommit hit nu med, och det känns underbart! Dom är de skönaste britterna jag någonsin mött!
Ne nu ska jag duscha, fixa till allt, packa sen sova :) Blir en lugn lördagskväll! Fan jag börjar bli gammal..
Love from Melbourne!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0