Never give up on something that you can't go a day.. without thinking about!


Sitter här på älskade bibban igen haha. Rusade nästan hit för att jag så gärna vill se BB!! hahaha.
Vaknade rätt tidigt imorse (då Amelia hade sin intervju) and guess what...? SHE GOT THE JOB!! Så nu har vi båda jobb på samma ställe och vi är ett dreamteam som får jobba ihop igen! Ägarn hade sagt de på intervjun till henne också, att vi kommer bli de nya swedishmafia ;) woop! Är så glad för vi ska jobba i blåa jeans, vit t-shit och converse! hur snyggt? Dom ville ha det Sverige inspererat! De älskar jag.
Vilket som, hann ta en pw på stranden imorse efter en god kopp kaffe, köpt en tonfisksallad och nu sitter vi här.. ska bara låta programt ladda lite så vi kan se det! soo excited!

En annan bra grej som ni aldrig kommer tro! Vi har fått en lägenhet!! en helt underbar sådan. Vid Bonbeach! Alltså knappt 50 meter från stranden, helt nyrenoverad, med bubbelpool, takterass med soldäck, jag får en egen balkong och badrum! Ohh aaa det är helt sjukt nice, vi flyttar in på måndag så då ska ni få se massa bilder!! :)
önskar du var här med mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad härligt de låter, jag kanske kommer/ mamma

2012-02-20 @ 06:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0