SOMETIMES LIFE DOESN’T GIVE YOU SOMETHING YOU WANT, NOT BECAUSE YOU DON’T DESERVE IT, BUT BECAUSE YOU DESERVE MORE.

Vaknade upp vid halv 8 imorse, förstår inte att jag knappt kan sova om nätterna här, lustigt de där! Min minimum sömn på 10h per natt håller inte riktigt här nere! Vilket som, igår var det St. Kilda festival här i Melbourne. Var världens drag med tivoli, marknad, live band och massa folk som drack och hade roligt! Vi mötte upp Hanna & Bruce på morgonen och drog till stranden först :) Alla drack konstant hela dagen (utom jag) vet inte riktigt vad som hänt med mig haha. Hanna tyckte verkligen jag var helt dum i huvudet och undrade om jag fått en kokosnöt i huvudet typ.. HAHA! Men ne, jag har gett upp alkoholen för ett tag tror jag! Hade dock skit kul under dagen ändå :)
Idag har Ameliga begett sig till sitt nya jobb (promoter jobbet) som jag lade ner direkt haha. Trevor är även han på sin första jobbdag på sitt nya jobb. Så jag sitter här på ett internet cafe med en kopp kaffe och bara kikar på alla människor som går här utanför, sånt njuter jag av! Kikar lite jobb och taggar till intervjun imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0