Thank you for changing my life.

Då var det söndag och vi har vart här i exakt 3 månader. Springer inte tiden iväg ändå? Jag taggar en veckas ledighet tills jobbandet drar igen, håller alla mina tummar och tår att Amme får jobb på samma ställe nu (hon ska på intervju där imorgon). Vi skulle ju köra en sådär galen utgång igår här.. Det gick väl sådär! Jag var iallfall grym på förfesten sen hann jag somna när alla andra gick ut, haha! Så typiskt mig. Amme var iallfall ute med tjejerna, dock tappade klantarslet bort sin iphone!! åhhh..
jag sitter iallafall på mitt favvo cafe nu, dom är så gulliga här!! Dom säger att jag är deras stamgäst nu, vet inte om det är bra eller dåligt haha? Dom gjorde iallfall en special frukost till mig. TACK! den var helt underbar :)
ne, dags o få ut något av den här dagen då! See u later.
mums!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fan vad jag önskar att jag tycker om frukt!! föresten.. fan, du måste uppdatera lite oftare tycker jag =)

2012-02-19 @ 19:57:17
URL: http://alexandraerikssons.blogg.se/
Postat av: victoria wistrand.

Måste bara fråga. Är det inte jävligt nervöst att gå på jobbintervjuer när dem för det mesta är på engelska? Visst, man kan ju vara bra på språket. Men det måste vara extremt svårt att uttrycka sig på samma sätt som man kan göra om man pratar svenska? En fråga från ingenstans egentligen, den ploppa bara upp! Kram :)

2012-02-20 @ 23:12:58
URL: http://victoriawistrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0