CHILL IN NEWCASTLE

Vaknade precis upp efter en x-antal timmars nap, att man kan bli så slut efter att inte gjort någonting? haha. Kom iallafall hem i förmiddags ifrån vad jag kan kalla världens bästa roadtrip ever!
Basse & Simon plockade upp oss i pärlan i Tisdag och då begav vi oss mot NewCastle med ingen som helst aning om riktigt vart vi skulle, vi skulle bara ta det som det kom.. Resan ska vanligtvis ta 2h & 17min dit, tog oss 5h! Inte för att vi körde fel då, utan för att vi efter en kvart behövde inhandla mer dricka, ta en kiss&rök pause
haha. Vilket ledde till att vi ankom rätt sent, eller precis lagom till solnedgången. Kunde inte alls bestämma oss för vart vi skulle sova så jag paxade bilen, eller alla gjorde väl egentligen det, men slutade med att Amme & Basse sov ute under stjärnhimlen och jag och Simon i bilen, (har ju sovit bättre om man säger så) men vilket upplevese! Vaknade upp med världens utsikt och solen bara sken! Åkte vidare till ett litet krypin och åt en bättre frukost ute i soluppgången. Drog oss vidare till Stockton där vi komiskt nog hittade en camping, så chill! så där slog vi oss ner, drog till beachen och poolen ett tag, sen avslutade vi kvällen med grillning och orutinerade som vi är sov vi i ett helt tomt tält, inte tänkte vi på täcken, madrasser, osv.. ännu en hård
natt med andra ord! men fan så kul vi hade.. Vad har jag att säga om NewCastle då? Helt sjukt chill stad, ja föll likomet t.om in i flowet o gick barfota! Absolut en stad om man bara vill ha mys o chill, (Dock om det var de minsta lilla nån ville klaga på sköll dom de på Rille) haha. Var hans ide att vi skulle åka hit ;) MEN jag tror alla blev lite småkära i staden! Den påminde sjukt mycket om hemma i Sverige med.. sjukt!
Vilket som, dagen efter tältningen styrde vi pärlan vidare mot Huntervalley..
Grabbarna hämtade oss här i Summer Hill :)
Styrde bilen sakta men säkert mot NewCastle
NewCastle beach!
HAHA
Såhär kan man sova
Eller såhär som mig :)
FLYG FLYG VÄNNEN FLYG
Solnedgången..
Stockton beach!
De tre vännerna :)
... och hajen!
NewCastle
Ne, det här tar år och dar hörrni, internet är jätte jätte segt! Kolla in facebook annars för fler bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0