Down Under

2011 har nått sitt slut och vi är nu inne på ett nytt år. Som förhoppningsvis ska bli precis lika bra om inte bättre! 2011 var för mig ett helt fantastiskt år, jag bodde i NYC, jag spenderade min sommar hemma i Sverige mesta dels på Vildmarkshotellet som förövrigt är de bästa jobb jag haft, jag träffade en underbar människa, jag flyttade till Australien där jag fixade både jobb och lägenhet där jag bor nu! :) Flyttade förövrigt från Bondi idag till Summerhill och bor nu här i ett hus med massa andra, riktigt nice om jag får säga de själv, och billig hyra! :) Dock hade jag den värsta baksmällan i hela mitt liv idag, kunde knappt resa mig upp utan att spy och till råga på allt är det 40grader och sol ute idag så att dra all packning hit var ett helvete (plus att jag bruri tån) FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV SOM JA BRYTER NÅTT! och det gör satans ont ska jag säga er. helvete.

menmen
, ska försöka sova nu i mitt nya rum! Sitter med Amme och Albi i vardagsrummet o lyssnar på skön musik, äter gott och röker :) alla röker inne här, haha (lite små skunkigt) men va fan!

IMORGON står beachen på schemat hela dan! (påminn mig föresten om att jag aldrig ska jobba på nyår igen) .. jag är ledig i 2 dagar nu sen drar det igång med rätt mycket jobb framöver.

JUST JA imorgon kl 06.00pm sitter jag i stolen redo att tattueras! är fan skrajj, men de kommer bli grymt

PLUS att Hannes kommer hit imorgon :) CIGG CIGG CIGG haha. Sen kommer Sebbe & Mackan om 2 veckor.. stört nice! Ska hitta ett boende till alla oss, plus våra homies Basse & Simon med såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0