EN LITEN LISTA

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag absolut

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ville gå ner i vikt och det lyckades jag med.

 

3. Vilka länder besökte du? USA, Spanien och Australien

4. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Faktiskt inte.

5. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2011-10-30

6. Vad var din största framgång 2011? Att jag ännu en gång gav mig ut på nya äventyr i världen

7. Största misstaget? gör man misstag lär man sig utav dom, ingenting jag behöver ta upp här.

8. Har du varit sjuk eller skadat dig? Måste väl vara min jävla mage isåfall som jag jag vart på skjukthus för alldeles för många gånger.

9. Bästa köpet? Måste väl vara mina läppar haha

 

10. Vad spenderade du mest pengar på? skulle vilja säga bensin, för det låter bra (men tror mest mamma och magnus stod för de) haha så måste nog vara resan hit till australien.

11. Gjorde någonting dig riktigt glad? Inte någonting, men någon.

12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Hmm. Massa måste ja säga! Speciellt ”Isak Strand- Pick me up”

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket mycket gladare'

14. Vad önskar du att du gjort mer? umtgåtts mer med vissa vänner än vad jag gjorde.

15. Vad önskar du att du gjort mindre? Öslat tid på människor som man inte får någonting tillbaka av

16. Hur tillbringde du julen? På bondibeach stekande i solen med mina underbara vänner

17. Blev du kär i år? Skulle man nog kunna säga

18. Favoritprogram på TV? Kollar faktiskt aldrig på tv

19. Bästa boken du läste i år?. Nu känner jag mig dålig.. inte läst någon

20. Vad hade du för stil år 2011? Klär mig i det jag tycker är snygg bara.

21. Något du önskade dig men inte fick?. Absolut inte

22. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?. Drack nog ett bättre glas Rose

23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det tror jag inte

24. Vad fick dig att att må bra? En massa saker! Min familj, mina vänner, mitt jobb, en viss kille, denna resa jag är på nu. 2012 kan bara bli ännu bättre dock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0