GUYS HAVE NO IDEA HOW LONG SOMETHING THEY SAID CAN STAY IN A GIRLS MIND

Igår var sista dagen på jobbet.. Så chefen bjöd oss på 5 rätters! Tror aldrig jag vart så mätt i hela mitt liv alltså, vilken fantastisk mat, och så hade jag ju världens bästa sällskap med :) Ameli såklart!
Eftersom det även var Trevors sista dag bjöd han hem alla till oss (jag hade verkligen bestämt mig för att inte dricka eller gå ut!!) men lättövertalad som man är gjorde jag det ändå.. haha! Men blev rätt lungt trots allt, söndagar är ju inte världens fest dag :) (och för er som inte kan sluta klaga på att jag festar för mycket) mitt liv, mina val right? Innebär inte att jag super skallen av mig för att jag festar! Man kan sköta det snyggt! :)
Ne, Amelia lär nog inte vakna på hela dan eftersom hon kom hem 8-9 imorse? jag somnade ändå vid 2 tror jag. Så nu ska jag ta tag i livet packa lite, sola lite och få ut så mycket som möjligt av dagen! 2 days left, sen drar vi!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0