hold your head high gorgeous, they'll kill to see you fall.

Det  här med kaffe var rätt nytt för mig innan jag åkte till Aussie, nu sitter jag här och har nyligen vaknat och redan lyckats tryckt i mig 3 koppar! stackars mage haha. men det är ju såå gott!
Solen skiner som aldrig förr, är redan 35 grader ute kl 12 på förmiddan, inte illa! Funderar på att trotsa att man inte får sola  med tatton och göra de ändå faktiskt! Ska ju iväg på intervju kl 4 idag, sen försöka möta upp Hannes sen vidare till hostlet o träffa alla saknade och köra en utgång med alla! För imorgon går vi på jobb igen som vanligt :)

Vilket som.. Albi lämnade huset imorse och det är redan jätte tomt.. är väl så det kommer att vara här! Att man träffar vänner som alltid kommer att ge sig av, trist! Men det innebär ju bara att man har en anledning till att resa till flera länder, och Frankrike har jag ju alltid velat åka till :)

Ne ska försöka få upp Amme ur sängen nu, och få i mig frukost! Skakar som en liten hare efter allt kaffe haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0