I smile and act like nothing's wrong. Its called putting shit aside and being strong!

Vaknade precis av att jag hade 21 missade samtal och 3 röstmeddelanden från Sverige.. Så ringde det igen precis efter mitt larm gått (då har jag lyckats sova 3h denna natt med) Vilket som, samtalet från Sverige.. Var ju Jan-ove och Magnus som ringde, fyllegubbar haha!! dom tyckte jag var en tönt som vanligt! Men lugna er, ni vet ju inte alls när ja menar att jag ska åka hem puckon!! Tror dom väckte hela huset där hemma när dom prata med mig, stackars Mamma! Hoppas du kunde sova ändå Mamma Mia :)
Nu dricker jag en bättre kopp kaffe! Kaffet gör verkligen hela min dag alltså :) mums. Taggar jobb idag igen, men är så sjuukt slut från gårdagen alltså. kan bara tänka mig vad vi har o städa idag! MEN, vi åker ju iväg direkt efter jobbet så går ju inte vara lite små tagg och super glad ändå! :) I'm happy, okey!
I keep doing my own thing!

Kommentarer
Postat av: Moa

världens finaste <3

2012-01-16 @ 23:05:30
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0