I used to dream about the life I'm living now!!

Ahh hemma efter faktiskt den sjukaste roadtrip jag någonsin vart på! Vi startade i söndags kväll efter jobbet, öppnade champagnen på jobbet och därifrån fortsatte bilfärden till Nelson Bay, hade den sjukaste och mest roliga bil trippen dit, alla var så sjukt övertaggade haha, (jag har nu även kissat på en motorväg för första gången i mitt liv) haha. vilket som! Vi kom fram till världens lyxhus, startar upp partyt, jag hinner däcka i nån timma sen väcker alla mig av att vi blir utslängda!! HAHAHAH utslängda på riktigt också! Så var bara till att packa och hitta ett nytt ställe (då var klockan 8 på morgonen) så vi stack till beachen istället, fortsatte dricka och alla var helt stört fulla på stranden, alla badade i sina kläder, dansade, sjöng och hade så sjukt kul! Sen hittade vi ett nytt hotell, t.om bättre än de första!! Ja kastade mig direkt i jacuzzin och somnade där haha. dom andra var iväg på båttur då haha.. Sen fortsatte festen hela natten lång!! CRAZY!!!
Idag när vi vaknade upp packade vi ihop väskorna, åkte ner till stranden och hyrde 2 båtar och gav oss ut o fiskade o solade. Alltså ni ska se mig, har aldrig vart såhär röd i hela mitt jävla liv!! haha
Nu är vi iallafall hemma, och helt döda! Sånna här roadtrips vill jag göra jämt, har haft så sjukt kul! Så tack alla vänner från jobbet, ni är bäst! Och förövrigt, Nelson Bay var helt stört vackert, där skulle jag kunna bo!
here we go!!
hahaha
omg..
båtturen!
Angelo my boss, Dande and Trevor
Habibi on the boat!
Vi fångade fisk!!! ahahah
så underbart
Jag blev såklart sjösjuk.. som alltid
haha drunkie!!
Trevor, Amelia and Kusan
Love Nelson Bay!!
FISKA
Åt fish&chips på den mest kända restaurangen i Sydney
hahaha! Gav mig ett gott skratt ;)


Kommentarer
Postat av: Sophie / blogg.se

Hej, kul att hitta en Sydneyblogg. Det blir definitivt en tripp till Nelsons bay, bra tips!

2012-01-19 @ 02:35:58
URL: http://karriaristan.se
Postat av: Monkan sponkan

Jaha det där verkar verkligen vara en fartfylld utflykt där ni troligen inte skötte er helt perfekt då ni blev avhysta. Jag är avis på upplevelsen men ej på det stora alkoholintaget. Att du blir sjösjuk kommer vi så väl ihåg med skräckminnen då vi åkte till Koh Lanta i Thailand då vi trodde du skulle dö! Kommer du ihåg? Mata inte måsarna ha ha ha ha asg

2012-01-22 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0