In a world of people being who they are not, be the person that you are.

woop, titta vilka sköningar som anlänt i Sydney!! Gud så glad jag är :) saknat mina homies massa!! Spenderat dagen med att visa dom runt lite i Sydney! Lunchat nere vid Darling Harbour tagit en kall öl (cola för min del) nere vid The rocks och nu väntar vi på att busarna ska komma till vårt hus så ska vi mys-dricka lite! Dom drar ju till Melbourne redan imorgon och vi om 10 dagar! SKOJJ!
(JUST JA PAPPA, snälla ring mig när du ser det här! Lillebror kom med jätte bra nyheter så vill bara höra om det stämmer så jag inte tar ut nån glädje i förskott? haha)

Kommentarer
Postat av: monica smyger in, skäms lite att jag aldrig kommenterar :-)

Jag ser den världsberömda byggnaden Operahuset i Sydney i bakgrunden. Har du varit där? Kan du tänka dig, den byggnaden är täkt med över 1 miljoooooon vita kakelplattor från Sverige. Bra info va?

2012-01-22 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0