It’s like screaming and no one can hear

Gårdagen spenderades först inne i city där vi hade massa ärenden att göra. Byta abonnemang, fixa ammes kontokort som hon tappat bort, och jag klippte mig (Moa, aldrig igen!! Bara du hädanefter!!) Sen gick vi ner till The rocks och tog ett bättre glas champagne :) så himla mys!
Idag är vi också lediga, så ska röra oss till Manley och sola lite och möta upp Sebbe och Mackan :D sen blir det jobb imorgon och hela helgen! :)
Just ja, skrutt fyller år idag, så grattis killen :)

Kommentarer
Postat av: The Monicar - oh my God, oh my God! olala...

Så avundsjuk jag vill också uppleva ( vem sponsrar mig, jag kommer dit på dir ).

Ett Champagne som jag verkligen gillar är en väl lagrad Bollinger!!! / The Monicar ( ej moniker)



Länkar till rubrik:

www.youtube.com/watch?v=ZhiyK76j1kA

2012-01-22 @ 13:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0