Learn to appreciate what you have, before time forces you to appreciate what you had.

hjälp så trött jag är. what a night
21 års fest på jobbet idag, hela stället var uppbokat, verkligen som en riktigt sweet 16 man kan se på mtv! GALET med andra ord..så glad att jag är hemma nu. kommer hinna sova 4-5 timmar sen är det jobb hela dagen imorgon igen. Längtar ihjäl mig till måndag då vi är lediga!
Sitter nu i köket iallfall, tar en bättre cigg och ett glas iskallt vatten :) Amme ska vaxa Trevor, hahaha! Och jag ska bara kolla på o se han lida, sen ska jag slockna direkt efter de! Natti

Kommentarer
Postat av: Monica igen då!

Hej Nathalie!

Usch vad tråkigt att höra att du är sååå utarbetad. Hoppas verkligen du får lite ledig tid som du kan ta vara på och även känna att din vardag är ett äventyr utöver det vanliga som många ej kommer att uppleva under hela sin livstid. Carpe Diem - ta in vad du ser och upplever. Ofta så glömmer man bort dessa härliga nya känslor och atmosfärer som man är i just vid det tillfället. Njut också!!

Angående vaxning aj aj aj och åter aj! Det finns en rosa tub som heter Veet. Har du testat?

Pussar och Kramar dig ...!!

2012-01-22 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0