One of the hardest decisions you'll ever face in life is choosing whether to walk away or try harder.

Äntligen är det den 1:e februari imorgon, som jag väntat på den dagen! Då påbörjar vi vår roadtrip till Melbourne! Precis packat väskan, fixat vår campervan o nu ska jag bara duscha och låta tvätten bli klar :) Hunnit med en tripp till ikea idag med för lite köttbulle ätning och ett avsked med Basse, men den busen lär man ju se i Sverige sen!
Så som ni kanske förstår kommer ja inte ha tillgång till dator på en vecka ungefär, så blir nog rätt dött på den här bloggen denna vecka som kommer.. Men dessto mer kommer jag ju att ha att skriva om sen! Vi ska starta med att stanna på ett vattenland i morgon o busa, sen vet jag helt ärligt inte vart alla de andra stoppen kommer att ske, jag lixsom bara går with the flow! Kan tänka mig att jag mest kommer att ligga o sova där bak i sängen under resans gång haha.
Vilket som, om jag skulle bli bli uppäten av en orm, spinden, känguru eller nått liknande så älskar jag er alla! (skriver mest det här för att driva med morsan, hon är så orolig för mig o alla kryp haha) men jag ska nog överleva!

HÖRS MER FRÅN MELBOURNE NÄSTA GÅNG FOLKET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0