they say that the world was built for two, only worth living if somebody is loving you.

Skulle in till stan och se på bio idag.. blev inte riktigt så! Mötte upp Hannes och shoppade upp alla pengar istället (klyftig tjej) MEN nu blir de ändå mycket jobb så de gör faktiskt inget :)
Längtar ihjäl mig till tisdag nuuuu, vill bara åka iväg på våran roadtrip! Kommer bli så himla kul, åka till världens mys-stad NewCastle sen vidare till Hunter Valley för att se alla vingårdar och ta sig en smak på alla olika viner!
Men längtar ännu mer till slutet av Januari då vi rör oss vidare möt Melbourne, ska bli kul med lite nytt! Man börjar liksom komma in i vardagen här nu och det börjar bli rutin på saker.. det är då de börjar klia lite i kroppen på mig och jag vill se mer och ge mig av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0