IF YOU MAKE A GIRL LAUGH, SHE LIKES YOU, BUT IF YOU MAKE HER CRY, SHE LOVES YOU.

Här var ett tag sen man var inne.. lustigt att många av er fortfarande hänger i? Funderar på om jag ska ta tag i bloggen igen.. Är faktiskt sjukt roligt att se tillbaka på.. men vi får se :)
 
Jaha.. så vad har hänt på nästan en månad då? Jag har bosatt mig ute i krokek med min bil och bor nästintill på jobbet känns de som, var ute en enda gång på 3 månader och den utgången blev med Mallan och vi hade verkligen stört kul :) men nu blir de lungt på den fronten igen '(all fokus på träning nu!!) Annars mina få lediga dagar spenderar jag i Linköping hos killen. :) Japp, mer än så har ej hänt, kanske ni förstår att jag inte har mycket att blogga om?
 
puss tills nästa gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0