Frida Amundsen - Yesterday's gone

Låten går på repeat här hemma!

Uppe med tuppen idag, vilken härlig dag! Vaknade upp hos Jossan dock inte på världens bästa humör såhär tidigt på morgonen haha. Ringde och körde ett spratt med Magnus i telefonen, haha fy fan vad kul! Hade v'ärldens myskväll igår med Jossan hon bjöd på fin middag, oliver, räkor, vitlöksbröd och en jäkla massa tjejprat. Sen surprisade hon mig med en liten present. Hon är ju för go! Nu är även planerna för midsaommar fastställda. Som jag velat fram & tillbaka, först Halmstad, sen Öland och nu slutar det med skärgårn. Kommer bli helt toppen tror jag! Ne, nu ska jag träna lite sen pressa hela dagen lång. Kan bli att göra en liten impulsiv grej med Jossan sen med, får se om jag vågar! haha
 
ÄLSKAR DIG PÄRLAN!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0