glädje, lycka & kärlek

Jag måste nog säga att så bakis som jag var igår har jag aldrig vart i hela mitt liv, men att vara så bakis var definitivt värt efter Lördagens festligheter! SUMMERBURST var så häftigt grymt roligt, och att vi inte betalade en endaste krono och ändå vart vip var väl mer än nice. Det tackar jag min underbara Johanna för, hon är bäst! Blev en galen kväll och en utgång som är rätt så svart.. haha!

Tog tåget igår kväll till Linköping och där hade skrutt fixat med massa gott mys men jag slockande redan klockan 11 och vaknade kl 11 imorse haha. Snacka om utvilad! Världens brakfrukost fixade R till med imorse också :) världsbäst! :) Tog tåget hem nyss och vart iväg och provkört en bil.. nu har jag 1-2 dagar på att bestämma mig.. klurigt!

Ne ni, nu ska jag lägga mig och vila.. bara för att jag kan och för att jag har semester :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0