MIDSOMMAR 2012

... att vakna upp och fortfarande känns sig bakis är illa alltså! Men har köpt färska hallon och keso som jag ska smälla i mig nu så kanske man mår lite bättre :)
 
Väntar på att tjejerna ska komma och hämta upp mig.. har fått äran att köra hemresan imorgon, undrar hur det kommer sig att jag alltid blir den personen? haha. Måste iallafall börja packa nu för det hade jag noll ork till igår, eller gjorde nog faktiskt inte någonting jag skulle göra igår! Så måste ta den där extremt långa midsommar duschen nu, styla till mig, fixa till sallad osv till maten idag. Sen måste jag nog ut o plocka lite blommer till kransarna jag fått äran att göra! Jag tänker ha en fin midsommar iår, blir inget "kl kvart över 7 är allt svart" nepp den ska bli lugn och fin för min del! Och vädret är på min sida!! Nu måste jag göra ett ryck.
 
Förövrigt var förra midsommar en av de bästa i mitt liv!! :) och det ska vi nog fixa så den här blir med. Glad Midsommar på er där ute.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0