MYS SÖNDAG

Tog bilen till Linköping igår kväll och spenderade natten där med R. Såndär riktigt myskväll med massa vin och bb finalen. Knappt sett något på bb iår, bara de gångerna jag vart i lkpg, men antar att det var rätt person som vann? Verkar ju de flesta tycka iallafall :)
Vaknade inte förns 1 idag.. Gud var gör denna pojk med mig haha. Men det är mys o bara vila måste jag erkänna :) släppte precis av R på jobbet och nu är jag hemma. Ska nog träffa kusin Sebastian senare och sen vidare ut till krokek. Så skönt att spendera hela veckan ensam där ute. Och att jag har bil!! Ska bara pyssla om mig själv och jobba hela veckan. Såg att jag var ledig på Torsdag med visst så får planera in nått kul då.
Puss påer. Hoppas alla hade en bra helg. För jag hade en bättre iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0