skype

Hur glad är man inte över att det finns skype? :) Precis pratat med Nordean där. Min killkompis från Aussie som är en stor dj. Han känner alla stora dj:s, swedish house maffia, avicii, osv :) Han delar samma studio med Dragon (dirty South) Och gud vad vi skrattar varje gång åt när ja träffade honom första gången. (jag hade liksom ingen aning om vem han var) så ja pratade ju på som vanligt, dom tycker alltid det är lika kul o prata om mig som tjejen som har noll koll haha.
Vilket som nu kommer Dragon hit den 15:e till Sthlm o ska spela! Så då är jag dit bjuden och blivit lovad att bli extra omhändertagen! Så galet taggad. Och fått 1000 bra nya remixer skickade till mig som jag sitter o dunkar till. Dock inget jag får lägga ut här då de inte släppts än! :) , men fuck vad grymma dom är!!!!
här har ni omslaget till den nya remixen med TV ROCK & NORDEAN, fuck låten är sååååå bra! Önskar ni fick höra den, men kommer lägga upp den här så fort den släpps :D

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Tack så jättemkt :D!!

2012-06-03 @ 15:30:46
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0