Summerburst/Stockholm

Vilken bra dag, är på strålande humör och allt bara flyter på så jäkla bra just nu.
Känner dock inte alls för att jobba idag, vill ju vara med o fira alla studenter (som jag förövrigt är så grymt avundsjuk på) 3 år sen nu.. tiden går föört fort!

Men inget o hänga läpp för. Imorgon drar jag till Sthlm och ska möta upp massvis med vänner från bland annat NYC som är här i Sverige och hälsar på och ska äntligen få festa med min galna Johanna igen. Så galet tagg!

Petra får bli min insperation till morgondagens outfit! Den här klänningen är så grym på :)

Kommentarer
Postat av: malin johansson

vart hittar man den klänningen, jag håller medcskitsnygg!

Svar: Den hittar du på Gina :)
ntornborg.blogg.se

2012-06-19 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0