You can close your eyes to the things you don't want to see, but you can't close your heart to the things you don't want to feel.

Haft en jätte bra dag verkligen! :) Hämtat min lilla pärla till bil, lunchat med Magnus, vart o shoppat med Hanna (alldeles för mycket) grillat med familjen, myst ner mig med massa serier och cola. Och nu väntar jag på att skrutt och Jens ska anlända till Norrköping efter vart i Sthlm hela dagen.. så vi kan bege oss till Linköping o sova :)
 
Imorgon står jobb på schemat och resten av veckan.. Så bosätter mig i krokek då istället! :) gud vad jag är glad förövrigt.
 
#right now#trött&sliten#mitt ben ser ut som en stump haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Fab Frida

Jag har svarat i ett inlägg nu! :)

Svar: tack så mycket :)
ntornborg.blogg.se

2012-06-28 @ 17:17:40
URL: http://www.shadowsong.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0