allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

Gud vilken seg dag.. Morgon startade väl sådär (hade helt glömt bort att kaffet var slut hemma, och ikea ska vi ju inte till förns imorgon) så fick börja med att gå till ett cafe en mil härifrån för att få mitt morgonkaffe! Efter de tog jag en pw och ended up at bibban för att cheka lite mejl och fejjan! Hem igen skulle koka lite morötter, råkade somna och vaknade upp av att det luktade bränt i hela huset!! (vattnet i kastrullen var helt väck och morötterna helt svarta) Ops! Äta lite.. tillbaka till bibban för att skypa (har ni ställt om klockan där hemma eller?) blev inget skype! Amelia är iväg och reser igen och jag är ensam, har sjukt tråkigt. (hyrde 3 filmer igår, köpte B&J och tyckte synd om mig själv) dags att ta tag i livet idag! haha
Imorgon står IKEA på schemat, köpa tillbehör till våran svenne kväll imorgon som Nordean och Serach ska bli bjudna på! Allt från svenskt kaffe till köttbullar till negerbollar och till vad vi mer kan komma på haha.
Min enda lediga dag imorgon, (ska försöka njuta)!
Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0