DON’T CARE ABOUT WHAT OTHER PEOPLE THINK OF YOU. THERE WILL ALWAYS BE THOSE PEOPLE WHO WANT TO SEE YOU FAIL BECAUSE THEY CAN’T SUCCEED.

hey there!

Ska försöka blogga så gott det går, men det är inte så lätt härifrån alltså, så glad att två av mina bästisar där hemma börjat blogga igen, keep up the good work girls! Soffe & Moa!!


Annars rullar allt på här som vanligt, kommit in mer i en vardag igen med rutiner osådär (det där som lilla jag inte är så jätte förtjust i) men ska stå ut i 2 veckor till! Sen är det faktiskt på tiden att lämna Melbourne! Ska bli skönt, gillar staden helt okej ändå, men nja, börjar också bli lite trött på den nu!
Har satt Amme i uppgift att kika flygbiljetter osv idag.. medan jag ska jobba som vanligt! Fattar inte, den här helgen kommer jag dö efter! ska jobba kvälls/nattshift ikväll, sen börjar jag 7 imorgon bitti, jobbar hela dan, ledig nån timma sen tillbaka in på kvällen igen.. döda mig!

Aeh, inte tid med det här mer! Hem o ta en kopp kaffe och tagga jobb då! cheers!













Fråga mig inte varför vissa bilder är stora och vissa små.. blir så trött! Men där har ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0