du och jag under täcket baby!

Sådär, då var arbetslivet igång på riktigt.. ingen mer semester på ett tag! Öppningen igår gick super faktiskt, även om jag fick jobba 10h i stäck utan mat i magen och inte en enda rast haha. Vi visste ju inte att det skulle bli så busy som det faktiskt blev! Fulltidstjänsten är min nu :) woop.
Så blir jobba jobba ett litet tag nu, sen tar vi ett flyg till Cairns och bilar därifrån längst med hela kusten.. sen är det dags för hemgång för min del :) längtar faktiskt! Ska bli så skönt med svenska sommar och träffa alla er saknade där hemma!
I veckan har vi iallafall vart på bio med Nordean och Search, fick bli en tjej film, the vow! så bra film, samma regissör som gjorde the notebook och dear john. SEVÄRD FILM med andra ord!
Kommer väl inte ha så mycket att uppdatera om tiden som kommer nu eftersom jag ska jobba 24/7 men så fort det händer nått kul lovar jag o dela med mig ;)! den 24:e händer nått stort iallfall!! Sen nu den 9:e är det partycruise som gäller, så lite kul ska man väl hinna ha ändå! Puss påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0