I ♥ NYC

Wow, fick precis en reminder om att idag är det exakt ett år sedan jag flyttade hem från NewYork.. går inte tiden så sjukt fort eller? Känns som att det bara var några månader sen jag kom hem därifrån! Fnissar alltid lika mycket varje gång när någon härifrån Australien alltid tar för givet att jag är från USA, alla tycker verkligen jag har min accent därifrån, kul att den fortfarande sitter i! :)
Vilket som.. saknar verkligen NYC något så sjukt mycket, dom senaste 3 filmerna jag såg igår kväll var faktiskt alla 3 inspelade där.. och jag älskar hur man alltid känner igen allt och vart precis överallt! Jag saknar verkligen alla mina kompisar där, min extra familj, pulsen från city och att bara känna sig så hemma. Vilket som, nästa år är det jag som tar en tripp dit och hälsar på alla igen :) denna gång bara för semester, (och med ett riktigt legg haha) saknar er alla såå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0