I’m not flirting. I’m just being extra nice to someone who is extra attractive

Känns som jag inte alls har tid för bloggen längre, vilket är lite tråkigt.. Vet ju faktiskt att vissa gillar att läsa den, men mest roligt tycker jag att det är för mig själv att kolla tillbaka på. Så ska försöka bättra mig! Men vi har inget internet i nya huset, så får gå till ett cafe här runt hörnet, vilket jag nog inte kommer att göra varje dag om jag känner mig själv!
Så ännu en gång, vad har hänt hittils då?
Jo vi har stött på världens skönaste gäng som vi hänger med, Nordean en av dom är en skit stor DJ, han har gjort remixer med Rebecca & Fiona, samt massa mer kändisar, han har en ny grej på G som jag dock inte får prata om! men han kommer bli stor! Plus att han känner Sebastian Ingrosso, som dessutom kommer hit om 2 veckor! Woop. Han har visat oss de bästa klubbarna här och jaa, är så sjukt glad att vi träffat han o hans gäng! :)
Annars har vi jobbat med restaurangen, städat, städat och städat!! haha. Samt haft kaffe och vin provning! Imorgon (lördag) öppnar vi upp restaurangen och jag kommer att vara en av de första på plats (stolt)! Kommer bli grymt verkligen.,
Ja annars då, vädret är lika underbart som vanligt sol sol soool! (nu lär det väl regna en vecka bara för att jag skrev de) Jag har ju även kört bil här varje dag nu i en månad, på vänster sida! STOR CRED TILL MIG! dock gjorde jag en tabbe första veckan och låste in nycklarna i bilen... Vi fick bryta oss in haha! Så snacka om att vi kommer bli bra biltjuvar!
Ne var väl allt för nu :) bjuder på lite bilder så ska jag försöka uppdatera mer i helgen! :) Bye bitches!
real backerpackers? haha
Melbourne city
Me
St. Kilda beach
Ta ett litet dopp!
brännan börjar ta sig..
solnedgången från vårt fönster!
night out @ Seven!
Amelia & Nordean
'

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nordean som är extra attraktiv eller ? ;)haha

2012-03-03 @ 20:32:02
URL: http://alexandraerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0