SMILE! IT CONFUSES PEOPLE…

Hm, så var det de där med bloggningen ja! Ne, de kommer inte hålla! Nu har min kära kamera gått och blivit överkörd också! Den vill liksom inte överföra alla härliga bilder jag tagit, så sorry!
Har inte hunnit hända sådär överdrivet mycket sen sist jag skrev heller, det är varmt som satan i gatan här... Jag jobbar varje dag, nästan bara 10h pass så jag är mer död än levande just nu. Meeen, större anledning till att njuta fullt ut sista veckorna som bara kommer innehålla semester och jag tänker inte lyfta ett finger då!
Har hunnit vara på partycruise med gänget med, var rätt skojj! Jag blev kalaspackad, (fick äran att dela ut cupcakes till hela båten, i.o.m att vi även jobbar för det företaget som höll i cruisen) tjena! Ni kan ju tänka er hur det gick haha.. Tröck hälften av dom i ansiktet på folk och resten åt jag nog upp själv. wow
Vilket som, inte långt kvar nu!!! JAG VILL BARA HA SEMESTER NU NU NU!! missförstå mig inte nu.. folk undrar nog varför jag jobbar så mycket som jag gör här? dels för att jag vill ha upplevt att jobba och bo här, dels för att jag behöver pengar (råkat shoppa lite mycket) och dels för att jag vill kunna spendera överdrivet mycket pengar mina sista semesterveckor!
Så då vet alla, :) ses snart!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har jag börjat uppdatera min blogg igen gumman. Så då får fan du med göra det!! Love u!

2012-03-15 @ 21:33:40
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0