Men det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna.

Shit börjar känna paniken över hur jag ska hinna allt här nu.. Har bara en viss tid på mig att se det jag verkligen vill se innan jag ska röra mig hemåt.! Måste sätta mig ner i dag och planera det sista av den här resan i minsta detalj. Jag har ett datum nu när jag kommer att åka hem iallfall :) känns skönt. Den här resan har hittils varit helt underbar på alla sätt och vis, allt vi fått se, alla underbara vänner man träffat, alla jobb vi testat på och ännu är vi inte klara, vi har nog de bästa kvar att göra!! :)

Förutom att jobba så händer det inte speciellt mycket, blivit mycket myskvällar med hyrfilm och trevligt sällskap (Amme), just 19 days left..

Sen måste jag säga att det ska bli otroligt skönt att komma hem och spendera en sommar hemma iår, känns som jag liksom aldrig hinner sätta mig till ro någonstans innan jag flyr igen. Så denna gång ska jag verkligen spendera så mycket tid som möjligt med alla er där hemma :) visa vilka jag verkligen bryr mig om.
Jag är glad. Jag är nöjd.


Us against the world 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0