IF YOU REALLY WANT SOMETHING, YOU DON’T STOP FOR ANYONE OR ANYTHING UNTIL YOU GET IT.

Spenderat dagen med promenader och i krokek hos Pappsen :) fått inreda mitt rum, och det kommer bli sådär super fint! Eget vardagsrum på mitt plan, plus toan med jaccuzin och såklart en jobbig lillebror.. men det gör inget. :) För det kommer bli super great.

Fått svar på mitt mejl med. Om 2 veckor kommer det avgörande. får se vad som händer.

vet ju inte själv vad jag vill längre. Har så länge sagt att jag ville stadga mig här hemma ett tag nu och det var verkligen min plan. Men såfort saker och ting inte blir som jag vill.. flyr jag gärna.
Vi får se, oavsett vad är jag hemma nu, lever i nuet och det funkar bra







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0