(jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor)

Fredag natt och jag är precis hemkommen från jobbet. Alltid lika kul att jobba måste jag faktiskt säga, dock har jag fått sjukligt ont i halsen och det har jag verkligen inte tid med!
Spenderat dagen ute i Stavsjö hos kusinerna, ätit mat och myst. Alltid lika uppskattat!
Jobb imorgon igen, sen är jag ledig 2 dagar :) skönt. Sen är de bara köra på igen! Det här passar mig perfekt, komma på andra tankar.. och fokusera på allt som har med nuet att göra :) man ska inte klaga!
Ne, nu ska jag ta ett bad sen lägga mig! godnatt alla. Hoppas ni får en toppen helg

Kommentarer
Postat av: Carro

Du som har haft ditt livs äventyr, då är London i fyra dagar inte så mycket att hänga i julgran haha ;) Det tycker jag absolut du får göra!! Om du menar klackskorna så finns dom kvar men om du menar loafers skorna så är dom slut men kommer nog in på torsdag igen, super snygga båda två! PUSS

2012-05-19 @ 12:27:29
URL: http://www.stylebytyra.se/blogg/caroline/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0