MORSDAG

Spenderat helgen med att jobba :) super kul som vanligt. Tog tåget till lkpg igår natt efter jobbet och körde en liten utgång där :) var mycket trevligt. Så blev det mysmorgon denna härliga soliga söndag. underbart

Så var det ju morsdag idag med, då ska man visa hur tacksam man är för att man har världens bästa mamma tycker jag. Jag köpte lite presenter till henne och överraskade henne med dom på hennes jobb. Tror jag var uppskattat. Man borde egentligen visa oftare vilken underbar mamma man har. Men det vet nog min om vid det här laget.
Ne vart igång hela dagen faktiskt.. solat, vart med Bamse, Hanna och David. Kört lite bil, ätit glass och haft en sjukt rolig dag. Nu blir det sängen.. för larmet står på 06.00 imorgon. Då tar jag tåget till sthlm sen vidare till Uppsala för en visit hos min kära vän Amelia.
Ne godnatt vänner
världens finaste, underbaraste Mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0