One of the hardest decisions you'll ever face in life is choosing whether to walk away or try harder.

Det är måndag och en ny vecka börjar.. Gör mig absolut ingenting, för jag är ledig idag.
Jobbat hela helgen, kunde inte blivit bättre. Sovit hos mys-Hanna inatt :) Gick dock upp skapligt sprang hem drack en kopp kaffe och tränade en timma. Jag börjar närma mig mitt mål. :) skön..t!
Resten av dagen ska jag spendera med städande, sen gå till Sofia och bli bjuden på middag.

Har nog föresten glömt tacka för alla gratulationer och världens bästa födelsedagsfirande. Ni tjejer gjorde min kväll, den blev så otroligt bra.
Sen anlände min mobil till dörren nu på morgonen (tror nog postmannen först fick en chock för att jag öppnade i handduk, sen började han prata engelska med mig?!) hmm tänkte jag och svarade på svenska. Sen frågade han om jag var halv Amerikansk?! WHAT. Sen när jag stängde dörren, gjorde mitt glädjeskutt för att min älskade mobil var färdig lagad insåg jag varför han trodde jag var Amerikansk.. stod ju Nath Tornborg på paketet haha. Älskar att folk har lite humor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0