Please don't become one of my regrets.

ne usch, tryckt i mig allt för mycket onyttigt idag (ångesten bara stiger!!) har bestämt mig för ett stopp nu på x-antal dagar/veckor. Ska bli kul o se om jag lyckas haha. Är jätte uttråkad för tillfället.. Såg en cp dålig film nyss abduction. SE EJ! dags o sova kanske.. för har lovat att skjutsa bror till skolan tidigt imorgon, då blir de träning, sen träffa kusin jessica, till tandläkarn sen jobb.. Full-späckat schema denna vecka! Tjoho¨
kort frågestund:

Bästa resan:  USA, framför allt mitt år i NYC

Coolaste upplevelsen: skydiving for sure!

Bästa mat kombinationen: sås skare va till allt tycker jag haha

Favoritblomma: Ros

Favoritdoft: min limited edition parfym från victoria secret (får bara användas till riktigt speciella tillfällen ;)

Din senaste facebook uppdatering: Åka tåg är ju kul.. Hittade iaf en ny favorit loka!

Bästa tv serien: Gossip girl, OTH, 90210, entourage

Spelas just nu på spotify: Utan dina andetag - Kent

En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse: Allt blir vad man gör det till, man ska aldrig sluta hoppas eller tro.

Planer i sommar: so far.. jobba, jobba och.. jobba!

Planer de kommande veckorna: träna, jobba och träffa fina vänner

Nästa kommande utomlandsresa: rätt oklart.

Din sämta egenskap: jag har sjukt dåligt minne och därför planerar jag rätt ofta in för mycket saker på en o samma dag vilket slutar med att allt oftast bara blir kaos.

Vad gör du när du är rastlös: sitter här, eller tar en rök.

Vad kommer dina barn heta: Neo & Naily.

Skostorlek 37/38

Favoritdjur: inte så förtjust i djur alls.. men skulle väl vara räkor. (och jag menar levande räkor!!)

Är du en långsint person: Inte alls!

Vad fascineras du av hos andra människor: glädjespridare.

Var är du om 10 år: Det har jag ingen aning om.

Hur var du som tonåring: jobbigare än de flesta kan jag tänka mig

Godaste du vet: exotiska frukter



Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

this or that? :)

http://fotokobran.se/2012/may/this-or-that.html#comment

2012-05-22 @ 21:45:19
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0