Stockholm > Uppsala > Linköping > Norrköping

Sådär, då var mina lediga dagar snart över :) dags att återgå till det vanliga livet imorgon.. jobb!
Men jag har haft det underbart mina lediga dagar (även om jag tror att jag spenderat mest tid på att åka tåg haha) Åkte upp vid 7 på morgonen till Sthlm i måndags, var på ett möte och det kändes riktigt bra. Hann även med att luncha med saknade Johanna och träffa David på en fika innan jag tog tåget upp till Uppsala till Amelia :) I Uppsala blev det en mysig lunch i solen och en glass, sen avslutade kvällen med några för många flaskor vin.. Men det var hur mys som helst! Önskar jag hade min bästa vän omkring mig jämt.
Sen tog jag tåget till Linköping från Uppsala igår kväll och spenderade natten där. mys. och nu kom jag nyss hem till Norrköping. Borta bra men hemma bäst.

Nu ska jag mysa ner mig med en film sen hämta Mammsi från jobbet! :) Har sån ångest över någonting med.. om jag bara kunde komma på vad det var! Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0