SOMETIMES YOU NEED TO STEP OUTSIDE, CLEAR YOUR HEAD AND REMIND YOURSELF OF WHO YOU ARE. AND WHERE YOU WANNA BE.

Finns inte mycket att skriva här direkt. Jag gör som jag alltid gjort, jobbar och spenderar tid med dom jag tycker bäst om! Kan ha lite för mycket i huvudet bara, saker och ting som jag bara måste reda ut när tiden och orken finns..
 
Spenderar mest tid i Linköping faktiskt.. Har officielt flyttat hit nu! Gjort en adressändring och känner mig bara så himla glad! Att vårat hem verkligen börjar ta sig och blir så fint. Att jag får spendera varje dag och dela mitt liv med den som betyder allra mest för mig. Att vakna upp och alltid ha honom vid min sida. det är kärlek de. 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

wiiiiiiie

2012-11-15 @ 02:45:36
URL: http://xandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0