A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Äntligen fredag.. och även om alla går på helg nu har jag 2 jobbdagar kvar innan min helg börjar! men idag ska jag iallafall tillbaka till lkpg och det känns bra :) Sitter just nu och sveper i mig litervis med kaffe för att bli pigg och bli klar med mina sista uppgifter i engelskan så jag kan skicka in dom. Sen kommer Putte hit på en fika och tar med sig min fina matta jag ska få utav honom :)
 
Även om allt kanske inte går min väg just nu, ska jag se till att ändra på det.. För det finns ingen annan som kan göra det åt mig! Högskoleprovet nästa helg med, ja! wish me good luck.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0