I AM CONFIDENT BECAUSE I CAN ADMIT WHO I AM, WHAT I’VE DONE, AND LOVE MYSELF FOR WHO I’VE BECOME.

Torsdag morgon och jag vaknade till vid 6-7 tiden av massa pussar och en trött kille som skulle till jobbet.. Gick med upp och åkte till Malin, gått en lång pw och snackat massa skit! :) ska bli en plugg dag nu, fram till kl 4:a när jag ska åka och jobba på mitt nya jobb här. :) 
 
Gårdagen spenderas med shopping och lunch på stan här i linkan (kan man säga hemma nu?) med Malin iallafall, sen plugg på de, åkte hem vid 9 tiden och då hade älskling lagat middag., tänt ljus överallt och öppnat upp en flaska rött, hur mys! Sånna kvällar är ju fööör underskattat.
 
Längtar till helg nu, har massa inplanerat! :) och gud vad jag börjar trivas bra här i Linköping.
 
På Söndag kommer min älskade bästa vän hem till oss och spenderar några dagar här. LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0