If I tell you I love you.. Can I keep u forever?

Har väl egentligen ingenting.. absolut ingenting att skriva om, samtidigt som jag bara skulle vilja skriva av mig en  hel novell här vad jag känner just nu, men vad tjänar jag på det liksom.
 
Saker som händer just nu, är saker jag aldrig någonsin tidigare varit med om, både gott och ont.. Kan inte förstå att fina morfar inte finns längre, att jag står där jag gör idag och gör absolut ingenting, att saker i min omgivning vänts upp o ner helt.. Sen att det ändå finns de små fina sakerna i mitt liv som håller mitt humör uppe. Mina underbara vänner, min familj & min Richard. Utan er är jag ingenting och jag älskar er något så otroligt!
 
Är så glad att jag spenderade dessa dagar hos min älskling, han gör mig till en så lycklig tjej och gud så kär jag är!
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella

hej hej! japp, det stämmer. nya boken =) jävla skitmatte. önskar jag kunde fatta! haha.

2012-09-20 @ 19:11:06
URL: http://daniellagoretti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0